Grįžti atgal

Krovinių pervežimas: iš Šveicarijos, į Šveicariją

Šveicarija – tai šalis, išvengusi pasaulinių karų bei daugybės kitų karinių konfliktų, vengianti narystės ekonominėse ir kitose organizacijose (Europos Sąjungoje, NATO) – net į Jungtines Tautas valstybė įstojo tik 2002 m. 


Tai netrukdo Šveicarijai būti viena labiausiai išsivysčiusių šalių pasaulyje. Į ją lygiuojasi daugelis valstybių, o žmonės, paprašyti įvardyti svajonių šalį, taip pat neretai atsako „Šveicarija“. 

Krovinių pervežimas: iš Šveicarijos, į Šveicariją

Keturios oficialios kalbos

Ši šalis traukia ne tik puikiu kraštovaizdžiu – juk praktiškai visa Šveicarija išsidėsčiusi Alpėse. Viešojo transporto infrastruktūra čia yra itin aukštame lygyje, bankinis sektorius bei įvairios kitos paslaugos – pavyzdinės. Įdomu ir tai, kad šalis yra daugiakalbė: joje net keturios oficialios kalbos – italų, prancūzų, romanų ir vokiečių. Įdomu ir tai, kad arčiau Vokietijos esančioje Šveicarijos dalyje degalinėse ir parduotuvėse pavadinimai yra vokiški, arčiau Prancūzijos – prancūziški. O romanų kalba, kilusia iš italų, šiuo metu bendrauti gali vos 60 tūkst. žmonių – tai viena rečiausių kalbų Europoje. 

Retas šveicaras gali bendrauti visomis oficialiomis šalies kalbomis. Daugelis moka dvi iš jų, o kartais dar geba susikalbėti ir angliškai. Todėl bendraujant su šveicarais, geriausia mokėti vokiečių arba prancūzų kalbą – didelė tikimybė, jog šios šalies gyventojas kalbės viena jų.


Kelių tinklas čia taip pat išvystytas – visus didžiausius miestus jungia bent dvi eismo juostas viena kryptimi turintys greitkeliai. Todėl geriausias kainos ir kokybės santykis gabenti krovinius maršrutu Lietuva–Šveicarija yra būtent kelių transportu. 

Eksportuoja aukštos pridėtinės vertės prekes

Eksportuoja aukštos pridėtinės vertės prekes

Krovinių gabenimas į Šveicariją įvairių Europos šalių įmonėms yra aktuali paslauga. Pavyzdžiui, lietuviai į ją eksportuoja daugiau prekių nei į Austriją, Airiją ar Japoniją. Nemažai prekių keliauja ir kryptimi Šveicarija–Lietuva.Šveicarijoje išvystyta ne tik visa infrastruktūra bei paslaugų sektorius, bet ir pramonė. 


Pagrindinis šios šalies eksportuojamas produktas yra rankiniai ir sieniniai laikrodžiai – kiekvienas žino tokias įmones kaip „Patek Philippe“, „Rolex“, „TAG Heuer“ ir kitas, kuriančias didžiulę pridėtinę vertę turinčius produktus. Tarp eksporto lyderių yra ir medikamentų, ortopedinių įrenginių, juvelyrinių dirbinių gamybos įmonės.


Visų jų bendras bruožas – išskirtinai brangūs produktai. Kažko kito tikėtis iš šalies, galinčios pasigirti bene didžiausiu produktyvumu visame pasaulyje, nelabai ir galima – juk pagal bendrąjį vidaus produktą Šveicarija atsilieka tik nuo Liuksemburgo.


Todėl krovinių pervežimas iš Šveicarijos yra labai atsakingas darbas. Paprastai vežėjai gabena labai brangius produktus ir turi itin atidžiai rinktis vietas kiekvienam sustojimui bei nakvynei. Tiek Vokietijoje, tiek Lenkijoje sustojus bet kurioje pakelės degalinėje nakvynei reikia būti atsargiam.


Šioje vietoje nepralenkiama yra „Siramio“ specializacija: įmonės vairuotojai patyrę ir daug kartų važiavę maršrutu Šveicarija–Lietuva, o kiekvienas vilkikas turi sumontuotą GPS sistemą. „Siramio“ ekspeditoriai pastoviai palaiko ryšį su vairuotoju, mato jo judėjimo tempą ir gali labai tiksliai prognozuoti, kada krovinys pasieks atvykimo vietą. Žinoma, ši informacija taip pat perduodama klientams.


Be to, krovinys gali būti papildomai apdraustas – taip net ir nutikus nelaimei pavyks nuostolius sumažinti iki minimumo. Papildomas draudimas rekomenduojamas kiekvieno reiso metu – nesvarbu, ar keliaujama iš Panevėžio į Vilnių, ar iš Vilniaus į Lisaboną.

Svarbus patikimumas

Įvažiuojant į Šveicariją, reikia nusiteikti didesnėms kainoms, kurios pasitinka jau pirmoje degalinėje. Ir ne apie litro dyzelino kainą čia kalbama – keliai šioje šalyje taip pat yra gana brangūs. Šveicarija yra apsupta Alpių kalnų, tad kelių kaina nestebina – greitkeliuose daugybė tunelių, tiltų, viadukų ir kitų brangių ir sudėtingų infrastruktūros elementų.


Menkiausias sunkvežimio remontas šioje šalyje taip pat kainuoja ženkliai daugiau nei aplinkinėse, tad gabenant krovinius į ar iš šios Alpių valstybės itin svarbus yra transporto priemonės patikimumas. „Siramis“ transporto parke – tik nauji arba kelių metų senumo „Volvo“ vilkikai, kurių techninė priežiūra atliekama reguliariai ir problemos reisų metu nutinka itin retai. 


Geriausias to įrodymas – laiku pristatomi kroviniai. „Siramis“ gali pasigirti, jog 97 proc. krovinių atkeliauja iš anksto numatytu. Kiekvienas klientas aptarnaujamas taip, tarsi būtų pats svarbiausias, tad daugelis jų „Siramį“ transporto paslaugoms renkasi jau ne vienerius metus – su kai kuriais partneriais bendradarbiaujama daugiau nei dešimtmetį. Patikimas partneris itin svarbus gabenant vertingas prekes, o iš Šveicarijos gabenamų krovinių vertė gali būti kelis kartus didesnė nei paties vilkiko.


„Siramis“ jau daugiau nei 20 metų specializuojasi dalinių krovinių gabenime, tad įmonės vilkikas – net ir „mega“ su galimu pakrovimu iki 3,05 metro aukščio – gali pervežti net ant vienos paletės telpantį krovinį iš atokios Šveicarijos vietovės į Lietuvą ar kitą Europos valstybę.


Jeigu Lietuva yra tik tarpinė stotelė, „Siramis“ gali pasiūlyti ne tik atgabenimą, bet ir sandėliavimą strategiškai patogioje vietoje – prie Panevėžio aplinkkelio. Iš čia itin patogu pasiekti ir „Via Baltica“, ir kitus šalį kertančius magistralinius kelius.

Svarbus patikimumas
Grįžti atgal

Tranzito skaičiuoklė

Informuojame, kad šioje interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Paspaudę mygtuką „SUTINKU” arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą dėl slapukų naudojimo. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detalesnė informacija pateikiama Privatumo Politikoje.
Sutinku