Grįžti atgal

Krovinių pervežimas: iš Prancūzijos, į Prancūziją

Prancūzija yra viena didžiausių mūsų rinkų – pervežimus iš šios šalies į Lietuvą, Latviją, Estiją ar Suomiją atliekame labai dažnai. „Siramis“ tarp transporto paslaugas siūlančių kompanijų turi pranašumą: įmonės darbuotojai gali laisvai bendrauti prancūzų kalba, o vairuotojai – patyrę ir žinantys šalies subtilybes.

Krovinių pervežimas: iš Prancūzijos, į Prancūziją

Kokybiški pervežimai

Nemažai klientų, kuriems reikia transportuoti krovinius maršrutu Lietuva–Prancūzija ar Prancūzija – visa Europa, renkasi „Siramį“ ir lieka tuo patenkinti. Įmonės šūkis „History of trust“ įtvirtina ilgametę patirtį, o požiūris į klientą yra toks pat nepriklausomai nuo jo gabenamų krovinių kiekio. Viena, dešimt ar šimtas palečių – visi klientai yra vienodi. „Siramis“ yra šeimos verslas, tad atsakomybė čia – aukščiausiame lygyje. Įmonė taip pat pastoviai plečia savo veiklą ir ieško patyrusią komandą papildyti galinčių įvairias užsienio kalbas mokančių specialistų. Šiandien „Siramis“ ekspeditoriai gali laisvai bendrauti lietuvių, anglų, lenkų, prancūzų, ispanų, rusų ir vokiečių kalbomis.



„Siramis“ paslaugų pakete – ir pilnų, ir dalinių krovinių pervežimas į Prancūziją. Pervežimai vykdomi kelerių metų amžiaus arba visiškai naujais „Volvo“ vilkikais – jie atitinka aukštus ekologijos standartus, yra ekonomiški ir patikimi. Pastaroji savybė yra itin svarbi vykdant tolimus pervežimus – sugedus vilkikui toli nuo Lietuvos, jo remontas ar pakaitinės transporto priemonės atgabenimas nebūtų greitas ir kelionė Lietuva–Prancūzija galėtų labai prailgti.



Įvaizdis šioje vietoje taip pat ne paskutinis. Modernūs, ryškia žalia spalva nudažyti „Siramio“ vilkikai išsiskiria bendrame transporto priemonių sraute, o įmonės logotipas sufleruoja apie svarbiausią įmonės veiklą bei jos vykdymo principą – maksimalios pridėtinės vertės klientui kūrimą.


Pilnų arba dalinių krovinių pervežimas iš Prancūzijos ir į ją gali būti vykdomas naudojant įvairaus tipo priekabas: standartines puspriekabes, vadinamąsias megas ir autotraukiniais. Į „Siramis“ naudojamas „megas“ galima sutalpinti net 3,05 m aukščio krovinį. Visos priekabos yra sustiprintos bei turi XL sertifikatus.


Maršrutu Lietuva–Prancūzija galima gabenti ir pavojingus krovinius. Visi „Siramis“ vairuotojai turi tokią veiklą leidžiančius ADR sertifikatus.


Kroviniai pristatomi laiku

Kroviniai pristatomi laiku

Svarbiausias dalykas bet kurioje verslo srityje yra punktualumas. Posakis „Laikas=pinigai“ transporto srityje yra kaip reta teisingas.


Daugiau nei 20 metų patirtis leidžia preciziškai apskaičiuoti krovinio gabenimo laiką ir prognozuoti gaišatis spūstyse ar remontuojamuose kelio ruožuose. Tą geriausiai įrodo skaičiai – daugiau nei 97 proc. „Siramio“ gabenamų krovinių yra pristatomi laiku. Toks skaičius pasiektas ne tik keliaujant maršrutu Prancūzija–Lietuva, bet ir visais kitais – žalieji vilkikai keliauja į daugelį Europos Sąjungos valstybių.Pristatant krovinius į ne pagrindinius miestus, vairuotojui labai svarbu pasirinkti tinkamą maršrutą. Navigacijos sistema ne visada siūlo tai, kas yra greičiausia ir efektyviausia, už kelių  tūkstančių kilometrų esantis ekspeditorius taip pat ne visagalis, tad vairuotojo gebėjimas orientuotis lemia, ar pavyks išvengti siaurų miestų gatvių bei itin prastų kelių – jų Prancūzijoje bei Italijoje apstu. Kartais tokių vietų išvengti neįmanoma ar yra tiesiog


Grįžti atgal

Tranzito skaičiuoklė

Informuojame, kad šioje interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Paspaudę mygtuką „SUTINKU” arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą dėl slapukų naudojimo. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detalesnė informacija pateikiama Privatumo Politikoje.
Sutinku